Merhaba güzel anneler, bebeğim 2 ay 8 günlük dün asm’de aşılarını yaptırdık akşam ateşi 38,3′e kadar yükseldi. Calpol verdim ama diliyle ittirdiği için etki etmedi sanırım ne olur ne olmaz diye saati beklemek zorunda kaldık yeniden vermek için. Gece bir şeyi yoktu şimdi yine 37, yükselir diye endişeleniyorum 😔 esas problem de sütüm olmadığı için mamayla besliyorum ve kendimi çok kötü hissediyorum. Belki emzirebiliyo olsaydım daha güçlü olurdu bünyesi, sonuçta anne sütünün içeriği onun ihtiyacına göre olacaktı ve vücuduna fazladan antikor girecekti 😔 her ay aşıdan sonra böyle mi olacak, anne sütü alamadığı için mi ateşlenmiştir, yükselmemesi için ne yapmam gerekir yardımcı olur musunuz bana lütfen? Çok üzgünüm 😔