Edefne Xxygtdd maşallah ne güzel rahat atlatmışsınız, bundan sonraki aşılarında da öyle olur inşallah kuzucuğun 🥰
Edefne Nurhiram çok teşekkür ederim🤍 evet aşıdan sonraki 3 günü atlattık ateş olayımız bitti çok şükür ama şimdi bir sonrakilerin endişesi sardı tabi beni 🙇🏻♀️ Geçmiş gitmiş olsun diyelim birdaha hiçbirinde ateşlenmezler inşallah 🤍
Alyazeynep Edefne bende öyleydim ağlayarak gidiyordum bebegimin aşısini yaptirmaya haftaya altıncı ay aşısı var pek stres yapmiyorum ilk aylar gibi alışıyorum galiba yavaş yavaş 😊🙏
Edefne deryardakayra ne kadar güzel maşallah ikisine de. Rabbim hep güzel günlerini göstersin, sağlık sıhhat versin inşallah teşekkür ederim cevabınız için 🤍
Edefne dilekcy1644 doğrudur, o 2 gün yaşadığım üzüntüyle hiç araştırmak aklıma gelmedi tabi. Bana da söylediler bebek bu ateşlenecek diye ama kıyamıyor insan evlat🤍 onlardan kıymetli bir şey mi var ☺️
dilekcy1644 Edefne ay sorma bidd aşıda biz kendimiz tutuyoruz e mecbur biraz sıkıypruz nasıl canım yanıyor elimle ağlattım çocuğu diye ama işte mecburuz 🤷♀️
Edefne dilekcy1644 aynen öyle hepsi onların iyiliği için yoksa kim götürüpte ağlatmak ister yavrusunu 😇 zor ama her şey onlar sağlıklı olsun diye 🤍
Edefne Alyazeynep olabilir belki ben de alışırım zamanla. Bu bir de ilk aşıydı hem benim tecrübesizliğim hem bebeğimin ateşi olunca zor oldu tabi 😊
Seda_123 Edefne Sadece anne sütü alıyor kızım 4 buçuk aylık bu zamana kadar hiç bir aşıda ateşlenmedi ama bunun anne sütüyle alâkası yok bence bebekten bebeğe değişir belki 4.ay aşısında hiç ateşi çıkmaz belli olmaz yani canım
Smyyekablann Edefne 2. Ay aşısı verem aşısı bu asi bazı bebeklerde ateş ağrı yapıyor asi bölgelerinde yanma yapıyor bazı bebeklerde bu gibi etkiler göstermiyor ilaçlarını ihmal etme bir hafta 3 4 güne geçiyor
Edefne Smyyekablann çok uzamadı Allahtan ilk gün ateşlendi ikinci gün çok hafifti 3. Günden itibaren geçti tamamen çok şükür. Dediğiniz gibi kızarıklık ateş her bebekte farklı hepsinde olacak diye bir şey yokmuş hemşire de öyle söylemişti.
Dezemet Edefne bizimki anne sütü alıyor sadece ve 2. Ay açılarından sonra oldukça ateşlendi ve huysuzdu. 2 gün calpol verdik. O yuzden hic uzulme emzirmekle ilgili degil.