Elifnazannesi04 bende sezeyan oldum.çok zormuş gerçekten😐 6 aylık oldu benim bebegim. Göbeğim hiç doğurmamışım gibi büyük kaldı. 20 gün önce eğzersiz ve diyete başladım. İlk 4 kilo ödem gitti. Şimdi 68 de kaldım. Devam ediyorum hala inatla. Hedefim 54 kilo. Boyum 1.60. Çok rahatsız oluyorum göbeğimden. Ben hamilelikte sadece göbeğe aldım kilo demekki. Bacaklarım falan o kadar şişman değil. Aralıklı oruca başladım. Bakalım eğer istediğim hızda veremessem aralıklı orucu bırakıp kahvaltımı edicem