xfundaaa Mom0363 öyle valla diyor ben araya giriyorum ztn ben dayak yiyiyorum ama çocuğu sen ablam mutfakta iken sağlam vurmuş bi iki tane
Deletedmom30 xfundaaa o görüntülü konuşmada ekran görüntüsü alamadınız mı ? Çocuğun gözü mos mor ise anne orda olmaya nasıl devam ediyor. Direk polisi arayın. Çocuğu size yollamak çözüm değil.
Nisa_derin12 xfundaaa ablana söyle bana göndersin yenin ederim çok ciddiyim Allah kahretsin bebeğe kalkan eller kırılsın lütfen polisle iletişime geç ne olur o çocuğun o ortam da büyümesine izin vermeyin birinin bunu yapması lazım
xfundaaa Nisa_derin12 allah razi olsun canim cok sagol rabbim sana evlatlarının acısını göstermesin ins hayirlsi esimle bnde konuş cam ne olck blmiyorum
Deletedmom224 Nisa_derin12 demekki kadın halinden memnun.oyle olmasa oda arardı çoktan polisi.Şimdi şüphelendim onun anneliğindende😡
Albertosss xfundaaa Allahım yaaaa bu ülkenin polisi var yaa ara gelsin çocuk esirgeme kurumu var alır gül gibi bakarlar yazık üzüldüm sonu iyi olur inşallah lütfen polisle irtibata geçin
Fatmaasel xfundaaa madem siz sahip cikamiyorsunuz polisi arayın o çocuğa devlet sahip çıkar yazik günah güzel bir yurda yerlesir annesi de görmeye gider
Sinmkara24 xfundaaa kıyamam ya .Yani eşine de mi yapiyir bunu .Alsın çocuklarını ailenizin yanına gitsin illaki zaman geçmiştir affedilmistir
xfundaaa Sinmkara24 dediğim gibi babam yok öldü annem sağır dilsiz olayların farında bile degil sahip cikicak kimsesi yok
Albertosss xfundaaa hiç birşey olmaz ne diye korkuyor çocuğu görenler haber vermiş desin benim haberim yok … sakına ihmal etme arayın polisten fikir alın yapmamız lazım diyin içindi bulunduğunuz durumu anlatın
babykerem xfundaaa sosyal hizmetlere verin ama siz bakarsanız daha şevkatli olur yavrum ben sana dua edicm elleerş kırıksın
xfundaaa babykerem yabancıların arasında kalsin istemiyorum esimle konuşacam bu konuyu ne olck bilmiyorum bnde
babykerem xfundaaa bnce sendede rahat edemezse verin devlete memur olur ilerde öncelikli oluyolar ama şevkat annelik bilmez babaşık bilmez kırık olur yavrun
xfundaaa babykerem çok üzülüyorum onun haline blmiyorum ya bnde diyorum öyle ama sevgisiz sevkatsiz büyüsün istemiyorum
Deletedmom336 xfundaaa ya cok zor ama sizde haklisiniz kayinvalide kayinpederle yasiyormusunuz.acaba siginma evine fln mi basvursa
xfundaaa mikelenjelo35 diyor sen al ben dr arkasından glicem burda onla işimiz var avukatlık polis fln cocuk heba olmasin diye
Zeynebsmom xfundaaa ya gitsin devlete sığınsın can bu evlat çocuğu için aç kalan açıkta kalan anneler var. Kimseyi yargılamak düşmez bizlere ama konu evlat olunca ne biliyim ellerini kırarım kim olursa olsun sizde cesaret verin ablanıza bence