Deletedmom224 Nisa_derin12 demekki kadın halinden memnun.oyle olmasa oda arardı çoktan polisi.Şimdi şüphelendim onun anneliğindende😡
xfundaaa babykerem çok üzülüyorum onun haline blmiyorum ya bnde diyorum öyle ama sevgisiz sevkatsiz büyüsün istemiyorum
xfundaaa mikelenjelo35 diyor sen al ben dr arkasından glicem burda onla işimiz var avukatlık polis fln cocuk heba olmasin diye
Albertosss xfundaaa hiç birşey olmaz ne diye korkuyor çocuğu görenler haber vermiş desin benim haberim yok … sakına ihmal etme arayın polisten fikir alın yapmamız lazım diyin içindi bulunduğunuz durumu anlatın
mikelenjelo35 xfundaaa eger öyle değilse .oraya sığmayan çocuk senin eve nasıl sığacak .yani eşin ve ailesi sence buna müsade edermi.herseyi geçtim bı anne olarak daha köklü ve çabuk bı çözüm bulması lazım.ins mantıklı bı yol bulur
tubasd xfundaaa cocugunu alip evliyken eski esine donmesi dogru olurmu?ama cocugunu babasına göndersin en acilinden
xfundaaa Mervedefne54 allah razi olsun canim cok sagol rabbim sana da evlatlarını bağışlasın inşallah cok sgol
Oznur112 xfundaaa allah razısı için siz bakın teyze anne yarısıdır siz bari merhamet gösterin o bir çocuk onun hiçbir suçu günahı yoktur
MuhammedAmine xfundaaa Tövbe Estağfirullah . Ablanız resmî nikahla evli değilmi şimdi ki kocasıyla ? yoksa nikah ilk eştemi