esraeylul34 Ayn valla en güzel doktor biz anneler bence gerisi fasa fiso hatta söyle söylim benim oğlum doğdu doğalı kusuyor hastaneye götürdük muayane bile etmeden hemen küveze dedi bir hafta izleyecekmiş kusmasını yatırmadım başka hastaneye gittim ultrason röntgen çekildi bişey çıkmadı bağırsaklarda çok şükür yani demem o ki çocuğu boşu na küveze alıp her yerini delecekdi damar yolu açıp