esraeylul34 Gzrilknur devlete gidemem ki vu pislik varken o fiyatlara da razıyım en iyisi arayıp ogrenmk
Habibeaselkeser Ozden_ozkan26 benim ki gibi çıkmış canım ben 1 ay çiftbez kullandım geçti çok şükür🙏🏻
Ebrualtin Ozden_ozkan26 bende bugün götürdük 1cm fark vardı iki bez bağla bir ay boyunca geçer dedi doktor sonra tekrar çekeriz emin oluruz dedi size ne söyledi nasıl fark vardı
Ozden_ozkan26 Ebrualtin normalde kaç olması gerekıyor bılmıyorum ama bı taraf 55 bı taraf 58 çıktı ıkı bez baglayın dedı ne kadar olması gerekıyormus soyledılermı
Dori4884 Vallaha benim pek seçeceğim yok Bodrum’da 3 tane hastane var zaten ikisi özel biri devlet özeller geçiriyor devlette malum corona var ya 380 vercem yada bir risk alıp devlete gitçem 😁
esraeylul34 Selimemelek sorarsan söylerler zaten canm ama bildiğim radyoloji😙olsun canim burasi zaten birbirimizin bilgilerinden yararlanalım diye var
5806derya Habibeaselkeser benimki de geçmiştir inşallah üç aylıkken götürdüm bir santim fark vardı çift bez kullandım bir ay kontrole götüremedim virüsten dolayı 😞
Habibeaselkeser esraeylul34 Adana Kozan da canım Bursa aritmi Osmangazi hastanesin de de 90 tl ye yaptırdım
Ebrualtin Ozden_ozkan26 yok öyle birler demedi bir cmlik iki bacak araında ki fark öyle dedi çift bez takarak geçer dedi bakalım geçer inşallah