asliadymn Duyguerkac Aa öyle oluyor mu, haftanın sadece bir günü yapılıyormuş verem aşısı hemşire öyle söyledi. Haftayı mı bekleyeceksiniz acaba 🤷🏼♀️
asliadymn BusraOmerAsaf Bende çıkmamasını umuyorum. Ah bu gaz sancıları ne güzel hafifledi diyordum şimdi de bilgilere göre 8. Hafta atağı 😂 Benim kıza gören huysuz diyor zaten bakışlarını göreceksiniz asla hiç bir şeyden memnun olmuyor 😂😂
BusraOmerAsaf asliadymn aynı bizimki de erkek son 5 gündür gazları zirve yapmıştı baktım atakmış 😂 canları sağolsun hep sağlıklı olsunlar da gazları, atakları, huysuzlukları hep gelip geçici inşaAllah 🤗
asliadymn Duyguerkac Anladım canım, şimdiden huzursuzluğumuz başladı bizim sürekli ağlıyor ve inliyor 😔
BusraOmerAsaf asliadymn bizim de ateşimiz çıktı şurubu verdim, inşaAllah hemencecik atlatır kuzucuklar
Tospikto asliadymn bizde bugun olduk 2.ay asilarimizi fitil ve surup aldik. Şuan uyuyor kızım bende bekliyorum başında ateşini ölcüyorum sürekli. Rabbim evlatlarımızı korusun, inşallah ateşleri çıkmaz kuzucuklarımızın 🤲🏻
55eren55 asliadymn canım ben yaptırdığımda 5 saat sonra ısınmaya başladı kucaktan inmek istemedi yatırdığımda sürekli ağladı uyurken bile kucak istedi yavrum
deryardakayra Bizde yarın sabah gidicez nasip olursa ama ben şimdiden tırs tırs evde 1.ay aşısı için calpol almıştım zaten duruyo al derlerse fitil de alırım bizim eczacı önceden alayım diye gittim de gerek yok calpol yeterli dedi,çok ağladımı aşı olurken 😥
asliadymn deryardakayra Yok hayır kısa süreli ağladı aşıdan bir kaç saat sonra ağlamaya başladı hem uyuyor hem ağlıyordu. 1 saat önce ateşi çıkmaya başladı parol şurup verdim iyi geldi hala biraz sıcak ama ağlamıyor en azından kuzum😔 umarım kolay atlatırsın canım
asliadymn BusraOmerAsaf Ne durumdasınız bizim ateşimiz normal ama vücudunda halsizlik var, sanki çok yumuşak, sert tutmuyor kendini
deryardakayra SbnmTlg ne kadar verdiniz calpol bi çay kaşığı,bi tatlı kaşığı ???🙄🙄🙄yarın aşımız var bilgim olsun
SbnmTlg deryardakayra 1 çay kaşığı verdim doktorumuz öyle dedi. Eğer ateşi geçmez daha yükselirse diye fitil de verdi yarım kullanın dedi. Ama burada okuduğum doktor yorumlarında ateşi çıkmazsa vermeyin demişler.
deryardakayra asliadymn oyyy şifa olsun kuzuma pis hastalıklardan korusun onu inşallah hemencecik atlatır o da 🙏🙏🙏