Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük bugün aşımızı olduk. Sadece çarşamba günleri yaptıkları için bugün olduk bu arada. Biraz tedirginim siz nasıl atlattınız 🙄 parol şurup verdiler bu arada. Yakın zamanda aşı olanlar nasıl atlattıklarını bilgilendirirse sevinirim 🤗