asliadymn aynen bizim de ateş çıkmadı gece de iyi uyudu şükür gündüz uyuyamadığı için. Halsizlik huysuzluk var ama gazdan da olabilir huysuzluğı bir de bizimki gündüz emer uyur emer uyur gazdan mırıldanaraktan da olsa ayırt edemiyorum gazdan mı aşıdan mı. Ama aşıdan olacağını zannetmiyorum atlattılar bence canım çok şükür 🤗