Esmerce Ben bennn👋 Daha dün gece oyun için kavga ettik ve konuşmuyoruz. Onun işine gelir odaya kapanır oyun oynar saatlerce. Sıkılmıyoda ben anlamıyorum saatlerce nasıl insan oyun oynar. Ne kadar ayıp bişi ya. Çocuk sanki. Hatta bi ara şüpelendim acaba beni aldatıyor mu diye ? Çünk saatlerce tlfon elinde her baktığımda da oyun oyun. İyice dikkat ettim tşfonlarını karıştırdım ama oyundan başka bişi bulamadım. Tv izleriz hem maç izler hem oyun oynar düşünebiliyor musun ? Diyorum 2 si birden olmaz kumandayı bana ver sen oyun oynuyorsun diyorum. Ee gözlerimle oyun oynuyorum kulaklarımla da maçı dinliyorum diyor. Al işte gelde sinirlenme. Bırak şu oyunu çocuğunla ilgilen eşinle ilgilen sohpet et diyorum. Dinlemiyor bile. Hatta bazen düşünüyorum Acaba beni sevmiyor yanımda sıkılıyor ondan mı böyle oyun oynuyor 😥