Esmerce ya o oyunlar sıkıntılı. şöyle söyliyim ben anne olmadan önce, günde 12 saat oynadığımız falan oluyordu eşimle. oyundan arkadaşlarımız var, hala görüşürüz. apayrı bi dünya var orda, ve bi yerden sonra gerçekmiş gibi kaptırıyo insan kendini. yani kızmak da haklısınız tabi, ben kendim de aynı halt olduğum için zamanında, kızamıyorum 😱