[silindi] Kbrrrrr aynen benimkide öyle ve genelde yemyeşil aşırı kokulu oluyor. 2 gündür rengi normale döndü ama koku aynı
deletedmom247 Kbrrrrr Bence dişten bizimde aynı mamadan olduğunu sanmıyorum bu ara çok huysuz herşeyi reddediyor 🤦🏼♀️
Ayseeyk Kbrrrrr Muhtemelen 2 numarayı sevmedi bebeğiniz. Mamayı degistirip anlamanız lazım. Hipp combiotic öneririm
Kbrrrrr Ayseeyk hipp 1 numara aldıgım ilk mama oldu fakat onu sevmedi kızım. Smilac nasıl acaba onu düşünüyorum şuan.
serapgs09 Bizde sma kullanıyoruz canım 2 numaraya geçtigimizde bizde aynı şeyleri yaşadık az ićıyordu hatta içmek istemiyordu bi süre sonra düzeldi suan severek içiyor düzeliyor merak etme.
[silindi] serapgs09 2 numaraya gecmesek 1le devam etsek nolur ki acaba ve illa geçilecekse 6.ay bitince mi geçilmesi gerekiyor 🤔
Kbrrrrr serapgs09 tam 6 aylıkken mi başladınız. Dönemsel olmasını diliyorum. Smadan memnundum kabız vs sorunumuz olmamıştı. Zaten kızım tat konusunda aşırı hassas napacagımı şaşırdım
serapgs09 [silindi] Ben bir iki hafta 1 le devam ettim elimdeki mamalar bitmemişti bitince 2 ye geçtim bi şey olcagini zannetmiyorum
Kuzey-41 Evet benmde merak ettigim bir konu 2numaraya 6. Ay doluncami geciyoruz yoksa 6 ayliga girincemi?
serapgs09 Kbrrrrr Bizimki de öle valla aşırı iştahsız beni bile iştahlı emmedi doğdugundan beri ek gıda zaten hayal kırıklıgı bi ara mamayı da bırakıcak diye çok korktum Allahtan şimdi içiyor şükür
deletedmom247 Kbrrrrr Atlatamadik ki daha 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Yeni başladı 1 hafta oluyor birazda aşının huysuzluğu var sanırımm ondan sonra oldu çünkü😒