Kızlar 6 ay 13 günlüğüz. Sma 2 numaraya geçtik. İştahlı bi çocuk değildi hiçbir zaman. Ama bu aralar çok az yiyor emmeyi komple bıraktık geceleri bile kabul etmiyor. Ama mamayı hep 60cc max 90 cc zorla içiriyorum. Sizce mamayı değiştirmeli miyim. Yoksa alışır mı. Bu arada ilk başladıgımda içmişti şuan pek içmiyor ve çok huysuz napıcagımı şaşırdım 😭 ek gıda da sevmedi sadece tattıırıyorum hiç yemiyor