Benimkide öyle uykuda verin mamayı ben üç gündür genelde uykuda veriyorum.6 ay 9 günlük.Ek gıdayada başaldık.Şimdi günde iki öğün ek gıda veriyorum bir öğlen bir akşam kendimde püre yapıyorum.Hipp yada milupa kavanozda veriyorum.Ama tek çeşit elma püresi armut püresi.Mesela sütlaçı çok seviyor maşallah bir125 ml yiyor.Ama kendşm daha çok yapmaya başlıycam.