Hsyh Merhaba, hemen hemen artık her ürünlerde kimyasal var zeytin yağını gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz benim bebeğim doğduğundan beri kullandım ilk 40 gün her banyodan sonra kullanıp vücudunun emmesini bekledim pişik kremleri de kullanmıyorum onun icinde zeytin yağı kullanıyorum