Hsyh bebek vazelini yaparmı bilmiyorum ben sadece şöyle düşündüm hamileyken karnım çok kaşınıyodu çatlak kremleri vs hiç biri kaşıntımı almıyodu bende normal vazelin denedim çok iyi geldi sonra baya tüylenmem arttı doktorda vazelinden olmuştur demişti. Sonuçta oda vazelin buda vazelin normali yapıyosa bebek için olanlarıda yapabilir diye düşündüm ama yanılıyoda olabilirim tabi araştırmak lazım. Benim cildim çok fazla kuru bebeğiminde yüzü kuruyup onu rahatsız ediyomudur acaba diye düşünmüştümde yakın zamanda ne kullanılmalı diye düşünürken yazınızı okudum bikaç kişi zeytinyağına karartıyo demiş ben poposuna nede olsa doğal diye zeytinyağı kullanıyorum hemde her alt değiştirmemde kullanıyorum umarım öyle bişey yoktur 😣