Benim bebegim 8 ay 2 gunluk.6 aylik oluca kullanmaya basladik. Kalca filmi cektik once,hersey guzel cikmisti. Bebegim de uzun zaman once kucakta diklenmeye ve direkli baaya baslamisti. Kollarim dayanmiyordu artik ziplatmaya ve onun da enerjisini atmaya ihtiyaci oldugunu farkettim. Dr a sordum koyabilirsin dedi.
yani bebeginiz anlatiyor aslinda hazir olup olmadigini. En onemlisi bu bence. Er yada gec yuruyecek bana gore, ucuna basarak yurumus veya gec yurumus cok da onemli degil benim icin. Su an kendimi balayinda hissediyorum. O ayaklarimin icinde dolanirken ben her isimu rahatlikla yapabiliyorum. Butun gun birakmiyorum tabi.