210796 Deletedmom381 yürüme arkadaşı yavaş hareket eden bişeymi?yani yalnız bırakınca bebek ağırlığını verirse kayıb gitme gibi bişey ola bilirmi?
2balbiranne 210796 başlar da siz biraz yardımcı olursunuz tutunmasına hareket ettirmesine sonra kendisi hızına falan alışıyor ilk etapta hızlı geliyor çünkü 😊
Deletedmom381 210796 yavaş gitmiyor, normal tekerlekli, hali üzerinde bizimki ittirince yavaş hızlı kavramını bilmediği için bi kaç kez tökezledi. Daha sonra yavaş itmesi gerektiğini ogrendi bende tabiki yardımcı oldum.
Deletedmom278 iyikianneyim61 7. Ayda aldık 10. Ayda yürümeye başladı. Etkisi oldu olmadı tartışılır. Zararı da keza öyle. Ama en azından birazda olsa kendi başına bir şeyler yapıyordu.
210796 2balbiranne yürütecden tutub kalıyor oda hızlı gitdiği için kazalar kaçınılmaz oluyor)annemler gerek yok alma kendisi biryerlere tutunucak yürümek istediğinde aldığın gibi kalacak diyor.kararsızım
Oznur iyikianneyim61 yürüteç doktorların hiçbiri önermiyor cunku onla yürümüyor aslinda ayak uçlarıyla kendini itiyor ve ev kazalarına en çok sebebiyet verenlerden yürüteç ama yürüme arkadasi alabilirsin onlar cok ise yarıyormuş bemim ki 1 hafta bindi binmedi sevmedi. He gec yürüdü ama buna asla bağlamıyorum herkes dedi yürüteç köy yürür koymadim
Seutfu Mrs_Sunshine bebekle alakalı sanırım. Arkadaşımın kızı yürüteç kullandı 19. Ayinda yürüdü. Ablam kullanmadı 15 aylikken yürüdü. Ben gunde 10 dakka filan koyacağım
Mrs_Sunshine Seutfu Olabilir oyalanması için iyi bende ilk 5 dk ile başlamıştım zaten büyüdüklerinde kendileri binmek istemiyolar
iyikianneyim61 Deletedmom328 ben okadar pahali bise almak istemiyorum acikcasi dediginiz gibi durmaz felan bosa gider 😁
Deletedmom328 iyikianneyim61 😂 ben bi heves aldım pişman oldum ama KESK’e ucuz alsaydım neyse ikinciye artık 🐣😂
iyikianneyim61 Crayzz teşekkürler bakicam sayfaya gerci kizim daha yeni basladi yavas yavas ogrenir die dusunuyorum