gzd91gzd iyikianneyim61 7 aylıkken almıştık bizde biraz iyi oldu dik durmaya felan başladı ve hep geri emekleyen kızım öne doğru gitmeyi keşfetti ve emeklemeye başladı ama baktım hep parmak ucunda duruyor bıraktım çok çok işim olduğunda koyuyorum yürütecine
iyikianneyim61 gzd91gzd bi arkadaşta yazmış oyle parmak ucuna basmaya basladi diye olumsuz yonleri oldugu gibi olumlu yonude var gibi
AreninAnnesi7301 iyikianneyim61 Evet bir danışın ben öyle duyunca aman aman dedim kalsın araştırmalar da var bu konuda
canparcam123 iyikianneyim61 yürüteç çok uzun süre kullanılmamalı bence birde doktor erkek çocuklarına pek tavsiye etmiyorum dedi ilk oğlumda kullandım çok fazla kullanmadığım halde ilk yürümeye başladığı zamanlar parmak ucuna basarak yürüyordu..şimdiki oğlumda su fıtığı var yumurtalıkları su topluyor hiç kullanamam..
iyikianneyim61 canparcam123 benimki kız ama yorumlarda olumsuz olumlu az yani bu gidişle almicam sanırım yurume arkadaşı alirim olmadi
Misskokulum canparcam123 oğlum 7 buçuk aylık bazen parmak ucuna binmeye çalışıyor yürütec kullanıyordum kullanmiycam artık yaa 😔
Aysee_asel Bende karsiydim ama babası aldı ne yalan söyleyeyim harika bişey oyalaniyor onla bol bol hareket ediyor ..daha yürüme aşamasına gecmedimm yararı mi olir zararı mi bolemem ama çevremdeki arkadaşlar kardeşlerim onla büyüdü bı skntisinida görmedim ..
tuval Oğlum 8 aylık yürüteç alınmalı mı bende bunu düşünüp duruyorum kaç zamandır. Ama doktorların çoğu zararlı buluyor
iyikianneyim61 tuval onlar zararli buluyorsa vardir bildikleri bende soracagim ay kontrolüne gittiğimde
annesininaslani Deletedmom381 canım bende almayı düşünüyorum ama bebeğim henüz sıralamıyor kullanabilir mi diye düşünüyorum