Deletedmom190 ben hep 4 veriyorum çünkü kaşıkta kalıyo biraz o yüzden 4 veriyorum normalde hemşire 3 damla ber demişti aynı saatte verilmesi gerekiyor mu acaba ben kafama göre bir saat dilimi ayarladım mesela her gün saat 12 ile 3 arasında mutlaka veriyorum ama bugün 12 de vermişsem yarın 2 de de verebilirim 3 e kadar yolu var böyle şartlandırdım kendimi doğru mu bilmiyorum 🤷♀️