Birkoalaanasi Benim 11 aylık kızıma 1 aylıktan beri kullandığımız halde d vitamini düzeyi 45 geldi. Kullanmasak 0 gelecekmiş heralde. Korona hastalığını ağır geçirenlerde d vitamini eksikliği saptanmış hep. Bence bebeğinizi riske atmayın bu salgın zamanı