pirov Aslında tam tersi bebek gelişimine köstek oluyor. İçe basma, parmak ucu yürüme, çarpık bacak vs görülebilir.Ayrıca bebeğin özgürlüğünü kısıtlayıp bir tane yuvarlağın içinde gelişimini beklemek de bana mantıksız geliyor. Tabi kullanmak isteyene de lafım yok herkesin kendi bebeği. Ben hiç kullanmadım oğlum 10 aylık yürüdü. 🤷♀️