pirov Oğlum 8 aylık,aldım ama yürütece karşı biriydim normalde erken yürüsün falan diye almadım kesinlikle. Çünkü 6,5 ayda kalkıp sıralamaya başladı, heryerden tutunuyor kalkıyor kafasını gözünü vura vura korkutmaya başladı artık bizi çocuğa birşey olmasın içinde ayakta dursun en azından diye aldık 7. Ayında. Sevmiyor, pek durmuyor içinde çünkü özgürlüğünü kısıtlıyor. Onsuz daha çok yaramazlık yapabiliyor 🤦🏻♀️ Ama en azından yemek yaparken koyuyorum, süpürge açarken süpürgeye tırmanıp düşüyordu, şimdi de m azından düşecek mi demeden temizliğimi yapıyorum. Yürüteçten önce emekleme, tırmanma, kalkma, sıralama gibi gelişim basamaklarını zaten yaptı ve de parmak ucunda basmıyor o yüzden yürütecin iyi veya kötü bir etkisi oldu diyemeyeceğim. Bu aşamaları atlayıp direk yürümeye geçmesin bebek kas gelişimini tamamlamadan zararlı oluyor diye yürüteç önerilmiyor zaten. Karar sizin.