minnosum25 pirov 5,5-6 aylkken başladım şuan evin dolap kapaklarına gidip acp kapyor bize geliyor geziyorz beraber baya bı ilerledi kendide seviyor zaten boyunu ayarlyorduk çokta durmyor içinde en fazla 15 -20 dkka
turunclardan01 pirov bebek yürümeye hazır olmadan yurutece konunca omırlıge yuk bındıgı için ciddi rahatsızlıklar oluşuyormus. Ben hiç düşünmüyorum. Anneler kendı rahatı için kullanıyor dıyor doktorlar şıddetle kullanmayın dıyorlar. Bebegın tam yere basabilmesi için de onerılmıyor
Mrv-hmz pirov canım araştırmanı tavsiye ederim hiç önerilmiyor. Bebeğin gelişimini zamansız kötü etkiliyor. İskeleti yere basmaya uygun değilken yamuk basıyorlar ve kısıtlı olarak öğreniyorlar
Asafsemra pirov amin inşallah canım amq doktor en erken 9 ded kendi cocuguna bile 12 ayda baslamıs kullanmaya valla anlamadım bende bende cok cok kararsızım
Asafsemra pirov niye takıyosun kafana bizde tam oturamıyoruz 7aylıgız doktor 8. Ayda oturmya baslar dedi hepsi farklı canım sorun yok ama