Benim de bebeğim 2 aylık gündüzleri salonda uyutuyorum geceleri ilk uyurken beşiğine koyuyorum uyanınca yanıma alıyorum kendi tarafıma yatırıyorum ben ucuna kıvrılıp yatıyorum çarpma ezme mümkün değil olmaz önceden ben de korkardım ama anne olunca öyle olmayacağını anladım. Beşik yatağımızın yanında 1 ay sonra gündüzleri de beşiğine koymayı düşünüyorum geceleri de alıştırmaya çalışcam ama benim yanımda daha güzel uyuyor beşikten