Mrvzyp bebeğinizi ikinizin ortasında sizden yüksek olacak şekilde yatırıyorsanız (mesela reflü yatağında) eşiniz de siz de alkol ve sigara kullanmıyorsanız ve uykularınız çok derin değilse, birlikte yatmanız şahane bir şey. Tüm bu güvenlik önlemlerini almışsanız içiniz rahat olsun bebeğiniz için de sizin için de en huzurlu uyku bu ☺️ 21 aylık kızım ortamızda, 3.5 aylık kızım yanımda park yatakta yatıyor, yatağımızı büyütüp dördümüz ailece birlikte uyuyacağız, kendileri ne zaman odalarına geçmeye hazır olurlarsa o zaman ayıracağız🌼