Mrvzyp ben de bebegimle uyuyorum. Cift kisilik yatakta yan yana uyuyoruz. Babasi uyku duzenimiz oturana kadar yan odamizda kalmak istedi. Cocuk psikologlari anneyle birlikte uyuyan bebeklerin daha ozguvenli olduklarini soyluyor. Uyandiklarinda anneyi gormek, sesini duymak ozguveni artiyor ve daha mutlu cocuklar oluyor. Bebegim artik uyandiginda bana bakiyor ve aglamiyor. Bazi sabahlar yuzumu oksayarak uyandiriyor beni. Birlikte yatma konusunda besigi tercih edenler de var. Ama ben 5 aydir besigine koymadim hic. Yakin temasi tercih ettim. Bu konuda da cok yazilar okudum. Ve pisman degilim bu uygulamadan. Onumuzdeki ay ayiracagim yataklarimizi. Yanlis ya da dogru siz icinizden nasil geliyorsa oyle yaşayın. Herkesin dogrusu kendine.