F_nur34 27 gün oldu doğum yapalı ben duşu dikişler alındıktan sonra aldım çünkü birkaç kişi o bandın su aldığını hastaneye gitmek durumunda kaldığını söyledi, duş aldıktan sonra kontrol et eğer ıslanırsa hastaneye pansumana git muhakkak.büyük tuvaletim konusundada bi arkadaşım zeytinyağı iç demişti günde bir kaşık limonlu zeytinyağ içtim inanılmaz faydası oldu, ama yapana kadar sıvı beslenmeye dikkat et! bide acıcak diye kasma kendini başka şeyler düşün o sırada ben 3. Gün yapmıştım. 10 gün sonra yan yatmaya başladım ama benim sezaryanım çok ağır geçti zor toparlandım, sen oturup kalkarken yatarken vs acı yanma batma hissi yaşamadığın zaman yan yatabilirsin. Merak etme birkaç güne çok daha iyi olucaksın inşallah 🙏🏼🤗