F_nur34
Bana doktorum eczaneden su geçirmez bant alıp ayakta çok sıcak su olmamak kaydıyla duş alabilirsin demişti,duş al rahatıa sütün de daha rahat gelir. Ağrısı,sızısı ilk bir hafta içinde azalıyor ama tam olarak geçmesi bende 1 ayı bulmuştu, sonrasında da ağır falan kaldırmamaya dikkat etmek lazım.Eğilme ,dik yürüme falan sana kalmış çok zorlamadan,korkmadan yavaş yavaş yap bence.Ben pantolonu 2 ay sonra giyebilmiştim, genelde yüksek belli iç çamaşırı yüksek bel tayt giyip rahat etmiştim.Çok gemiş olsun…