F_nur34 bende 14 ocakta sezeryan oldum,öncelikle büyük abdestinize ne zaman çıkarsınız tam olarak bilemiyorum ama sezeryan sonrası kabızlık durumu olabiliyor bazen,o yüzden dikkat edin derim.Bu sezeryan olayı kişiden kişiye göre değişiyor canım benim ama ben 1-2 haftaya kalmadan kendi işlerime dönmüştüm çamaşır sepetini vs kaldırıyodum eltim görümcem hayret etmişti halime 😂 banyo olayı da bana da banyo yapabilirsiniz dendi ama korkumdan yapamamıştım,hatta ameliyat yerime bile biraz zaman sonra baktım,neyse işte duşa kabinin içine tabure koyup öyle duş almıştım birşey olmasın diye.Duş sonrası da hemen ameliyat yerimi kurulamıştım,enfeksiyon vs kapmaktan çok korkuyordum.Yatma meselesi ise yan yatıyordum ben ama hamilelikte ki gibi yastık alıyordum bacak arama,öyle biraz ağrı/yanma hafifliyordu,inşallah tez zamanda iyileşirsin 🌸