Yesidil 10 aylık, bizimle yatıyor hala. Ortamıza almıyorum kendi yanıma alıyorum. Kafasının altına yastık koymuyorum, ben yastıkla yatıyorum ama. Artık alıştık gibi bir şey oldu, onsuz yatamıyorum. Siz bu raddeye gelmeden anne yanı alarak bi nebze beşiğe alıştırmış olursunuz bence. Rahat 4-5 ay daha kullanırsınız anne yanını, bebeğiniz küçükmüş henüz.