AsilZeynepp Yesidil canım ben doğumdan 10 gün sonra annemlere gitmiştim orda vesigimiz yoktu yanımda yatıyordu 3 aylık oldu şuan evimize geldik hala yanında yatıyor küçük alt açma minferinin yastığını koyuyorum basının altına yerini güzelce ayarlıyorum eşimle bende sıkışıyoruz 🤣 gece uyanır gibi oluyor sokuluyorum yanına hemen geri uyuyor hoş benimkinin pek gece uykusu yok ama uyuduğu amanalar öyle yapıyorum
Yesidil SeverusSnape evet canım anne yanı beşiğim var orda yatırıyorum da arada bi yanıma almak zorunda kalıyorum. Yatağına da alışsın istiyorum ama havalar ısındı artık kundak yapamıyorum elleri onu bi rahat bırakmıyor yatmaya sürekli hareket halinde ya da emiyo bu seferde öğürüyo o yüzden şaştım kaldım valla napsam diye
1prensAnnesii Yesidil valla canım doktorum bana yastık zararlı kullanma demedi tam tersi kusma da boğularak ölümlerin onu ne geçebileceği icin kullanmami söyledi zaten yastık ince bişey varla yok arasında gelişim doktoru tarafından da takip te bi sorun yok çok şükür
Organiktavuk Yesidil canım kızım bizim odamızda beşiğinde uyuyordu uyumak denirse 20dakkada bir uyanıyordu ben de uykusuzluğa çok dayanamadığımda ya da eşim işe gidince etrafını tamamen yastıklarla çevirip yanıma alıyordum kızıma yastık kullanmıyorum bende yastık kullanmıyordum kızımın etrafını kapatıyordum ama bir gün gürültü ve ağlama sesine uyandım oysaki o kadar tedbir almıştım bir daha yatakta yanıma almadım Sabah çok uykum varsa koltukta onu iç kısma yatırıp alıyorum artık kendi inebiliyor o zaman çok küçüktü çok korktum
Kubraeylul19 Yesidil 9 aylık ilk günden beri yanımda sürekli emmek istiyor bakalım ayırcam ama nasıl bilmiyorum 🤷♀️
Aryasare Yesidil Dogdugundan beri beraber yatıyoruz hiç reflü yatagı kullanmadım, başlarda yastıksız yatıyodu daha sonra hep sağa yattıgı için kafa yamuklugu oldu o yüzden düz kafa yastıgı aldım öyle yatıyo yanımda 😊 Ama ayırması cok zor olcak yatagı keske yatırmasamıydım diyorum, bi yandan da onun kokusuyla uyumaya bayılıyorum 😊
Arasin_Annesi03 Yesidil 😌 oğlum 1 yaşını geçti 15 gün oldu. Bana da ilk başlarda beşikten alıp beşiğe koymak, uyanıp kalkmak zor geldi, aramıza aldım, alıştı şu an bizim aramızda yatıyor. Mümkünse en baştan alıştırma. Ayırmak için biraz daha beklemek zorumdayım.
Arasin_Annesi03 Yesidil yastık hiç kullanmadım ben. Zaten deli yatıyor, yastığın üstünde durmaz. Eşinle yatağını ayırma mümkünse 😌