Yesidil Kızlar ben bebeğimi beşiğinde yatırıyorum ama gece birden uyandığında yanıma alıyorum ozaman hemen uyuyor öbür türlü salla dur ya da sabaha kadar emmek istiyor. Hep yanında yatıranlar nasıl yatırıyosunuz. Kendi yastığınızda mı ya da yanında siz de yastıksız mı yatıyorsunuz? Yoksa reflü yatağında mı? Reflü yatağında yatıranlar eşiniz sığıyor mu yatağa? Nasıl yapsam bileniyorum. 2 aylık olacak şuan 52 günlüğüz daha. Beşiğine alışıp orada yatsın istiyorum. Zaten orda da yatırıyorım ama arada bi yanıma almak zorunda kalıyorum.
Elfida-10 Yesidil en iyisi kendi beşiği ben yaptım o hatayı sürekli reflü yatağıyla bir yanımda yatırdım şimdi yatmak istemiyor beşiğine
Canancann Yesidil benim iki aylık oldu oğlum 1 aydan beri kolumun üstünde yatıyo. Ara sura çekiyorum tabi uyuştuğu için 😬eşimde diğer odada yatıyo. Ayrı yatırdığımda sıçrıyo sürekli bende kıyamıyorum kendini güvende hissetmiyodur diye.birde reflü yatağını sevmedi benimki
Dildeniz Yesidil bence hiç yanınıza alıştırmayın şuan rahatlık gibi görünen ilerde çok sorun oluyor Allah korusun boğulma riski çok ben alıştırmıştım ama çok sürmeden yaraşa alıştırdım bi hafta sıkıntı çektim tabi daha büyüktü 8 9 aylıktı yatağında daha rahat risksiz bence sizin çok minik alışmış olması imkansız hemen yatağına alışır zaten
YamacMiran Yesidil canım selam. Bebeğim 8 ay 5 günlük. Doğduğu günden bu yana aramızda yatırıyoruz. Onun yastığı ayrı ama normal ince bebek yastıklarından.
Yesidil Elfida-10 bende reflü yatağında yatırıyorum beşiğinde salında her yerde kullanıyorum sadece yanımda yatırırken kolumun üstünde uyuyor o kadar. O da ben korkuyorum malum geceleri çok uyumadğı için uykusuz oluryorum bende. Bu kez de yanımda diye rahat yatamıyorum
Yesidil Canancann bnmde ilk 20 gün falan yatırdım sonra sevmedi istemedi ona koyduğum gibi uyanıyordu bende bırakmıştım yastık kullanıyprdum ince ama o da riskliymiş tekrar döndüm reflü yatağına alışır diye umuyorum
Annekeki Bebekler iki yasina kadar yastik kullanmamali sakincali. Ben cooook yorgunsam aliyorum yanima. Yastiksiz yatiyoruz, esim yatakta olmuyo. Mumkun oldugunca alistirmamaya calisiyorum ama birlikte uyumak sahane ama yatagindan sogumamali.
Hly-cmr Bende yanimda yatıriyorumm yoksa gecenin yarısı beşikte yarisida yanım da geçiyo alışir yapma diyorlar…😏😏ama bu çocuk ilerde ben istesemde benle yatmaz kaç yıl yatabilir kızımida öyle büyüttüm okula başlayınca benbuyudum dedi odasinda kendi yatmaya başladı bence anın tadını çıkarmak lazimm👏👏
Yesidil Hly-cmr yanımda yatırmak çok hoşuma gidiyor ama eşimde yanımda yatsın istiyorum yoksa düzen olmuyor her yer dağılıyor zaten kolay kolay iş yapamıyorum bebekten böyle olunca osikolojik olarak daha kötü hissediyorum ev dağınık olunca. Ne bileyim. Bebekler büyüyecek ama büyüyene kadar da bize olan olacak:)
Yesidil Dildeniz şuan sadece uyandığında tekrar uykuya dalsın diye yatırıyorum yanımda sonra tekrar yatağına koyuyorum. Sizlere danışayım istedim hangisi daha sağlıklı onun ve bnm için de hangisi daha kolay. Yoksa alışmamıştır tabi
Yesidil YamacMiran bende ince yastk kullandım 20 gün falan ama riskli olduğunu öğrendim tekrar reflü yatağın döndüm onu da pek sevmiyor ama bakalım napcaz
Mirayimran Yesidil merhaba yanımda yatırmadım hiç alışmasını istemiyorum 4 buçuk aylığız yaşına girmedende odasını ayırmayı düşünüyorum şuan yanıbaşımda kendi yatağında doğduğundan beri aynı oda ayrı yatak eşimde yanımda olması gereken yerinde yatıyor yani herkes
Yesidil Mirayimran bende öyle istiyorum bakalım 1 yaşına geldiğğmde bizi neler bekliyor olacak:) bide odaya kaçta geliyosunuz bebeğinizi saat kaçta yatırıyosunuz o uyuyunca salona falan geçiyo musunuz?
Aysgllylcn Yesidil uyumuyo beşikte diye bende yanıma aldım şimdi asla beşiğinde hiç yatmıyo alıştı ve 1 aydık benimle yatıyo eşimde kızımın odasında yatıyo bence yanınıza almayın uykusuz kalın yinede almayın uyutun beşikte
1prensAnnesii Yesidil bebegim 3 aylık doğduğu günden beri benimle yatıyor çünkü burnundan kusuyor ve tetikte olmam gerekiyordu doktorum gözünü ayırma dedi neyseki artık burnundan kusması geçti ama ben hala ayirmadim ben gece yatmak icin koltuk açıyorum 2 tane yastık koyuyorum 1 tane de ince bebek yastığı koyuyorum ve kendi yastiginda yatıyor çokta rahatız 😊
Yesidil 1prensAnnesii çok şükür atlatmışsınız zorlu günleri. Bende yastıkla yatırıyordum ama burda okuduğum kadarıyla boğulma riski fazlaymış bide omuriliğe zararı mı ne varmış öyle olunca kaldırdım bende bilmiyorum valla hangisi doğru ama asıl bana yastıksız yatınca kusmak istese falan nasıl kusacak daha sıkıntılı geliyor şimdilik reflü yatağında yatırıyorum ama
YamacMiran Yesidil ne riski varmış ki ? Ben 40 gün yastıksız yatırdım sonra hep yastık kullandık bi zararı olmadı bizde
Merve-328 Yesidil 8aylığız hep beraber yatıyoruz. Şuan yastıksız yanımda yatıyor ama küçükken bebek minderleri oluyor ya onunla beraber yatırıyordum yanımda ezmim diye
Annekeki YamacMiran omurgasini etkiliyo iki yasina kadar yastik kullanilmaz. İnternetten de bakabilirsin🌸
CankizimRavzam Yesidil esimle cekyatta ayak uclu yatiyoz kizimda uyku setleri varya yatak gibi onda uyuyo gayette rahatiZ 😊😊