Post sahibi arkadaşım benim kızım 10 aylıkken desteksiz oturmaya başladı şaka değil gerçekten 10 aylıkken kendini geriye atıyordu sonra bir gün bi baktım oturuyor kafanı takma ne zaman hazır olursa oturur. Ayrıca mama sandalyesinde vs dik oturuyordu destekli yani bir arkadaş yazmış nasıl oluyor vs diye ondan yazdım