ayazasaf inşallah canım.çok şükür boynunu dik tutuyor uzanıp alır istediğini ayaklarının üstüne dik basıyor fakat işte oturma konusunda oturuyor ama sıkınca mı yapıyor yoksa duramıyor mu anlamadım geri atıyor kendini.düşünce de kalkıp geri oturamıyor destek istiyor illa kaldırayım diye.ilk bebeğim olduğu için birazda pek tecrübem yok endişe ediyor insan ister istemez ama doktorunuzun dedikleri içimi rahatlatı teşekkür ederim ❤️🤗