PEki ben birşey sormak isterim,desteksiz oturamazsa nasıl ek gıdaya geçecek 6. Ayında? Benim kızım 4 ,5 aylık şu an,ilerisi için soruyorum….ek gıdaya geçmenin şartlarından birisi de bebeğin desteksiz oturabilmesi değil mi? Ben mi yanlış biliyorum? Sonuçta mama sandalyesinde oturmayacak mı?