Zuzu88 Kkg Yüzünde döküntü var ama isilik gibi.Kusma yok alerjide kusma da oluyor sanırım bi doktora gitmek lazım sağolun 🙏
Kkg Zuzu88 kusma herzamn olmayabilir her bebekte farkli tepkilerle ortays cikabiliyor. Bagirsak tepkili cilt tepkili gibi aklinizda bulunsun yine de alerji insallah alerji cikmaz
Zuzu88 tuval İlk gün elle sağdım yaklaşık 40 cc her iki göğüsten.Diğer gün manuel pompa ve bugün yine elle.
tuval Zuzu88 40cc fazla bence. Birde makas hareketi var ✂️ 😃☺️ İşe yarıyor kesiyor başta. Emerken Başparmak ile ortaparmak arasında memeyi sıkın biraz.
Fatmasaf Canim cok normal hepsi bebek 3 aya kadar anüs kaslarini kullanmayi bilmiyo tam olarak emerken ikinmaua calisiyo tazzikli olmasi da gecicek yakin zamanda
Canancann Zuzu88 Minikkurabiyem benimde 63 günlük bebeğim aynı sıkıntıyı yaşıyoruz ne yapıcam bilmiyorum üstüme yatırıp emzirmeyi deniyorum ama o pozisyonda rahat edemiyo. Sağıyorum bazen o da çare olmadı. 3 dk emiyo ağlıyo aradan yarım saat geçiyo doğal olarak tekrar meme istiyo tekrar ağlıyo bide genzind sıçrıyo tıkanıyo. Tazyikli olduğunu mu gösteriyo bunlar yoksa başka sebebi olabilir mi
Zuzu88 Canancann Evet malesef kötü bi durum her an acaba boğulur mu endişesiyle emzirmek.Halbuki emzirme anı en huzurlu an olmalı bende hiç olmadı.
Minikkurabiyem Zuzu88 insan çok üzülüyor en huzurlu an olması gereken şey çile gibi bebeğe de anneyede
Zuzu88 Nildailay Ben yumuşayana kadar üst üste aynı memeyi veriyorum sonra diğerini bilmiyorum doğru mu yapıyorum
Zuzu88 Edatibuk Peki nasıl kurtuldunuz bu sıkıntılardan?Bizimki de aşırı gazlı kolik bebek.Emmiyor da artık eskisi gibi.Gelişimi yavaşlıcak diye de korkuyorum ne yapmak lazım?
Ozden_ozkan26 Zuzu88 ne kadarlık bebeğin canım benımkı ıkı aylık ılk haftalarda oda bozulur gıbı oluyordu ama şimdi süt tazıklı geldıgınde kendını çekıyor meneyı agzıbdan çıkarıyor sonra tekrar devam edıyor
Zuzu88 Ozden_ozkan26 1 buçuk aylığız canım biz de.Makas yapınca da memeyi ağzına alamıyor bu sefer de hava yutuyor hep.Ben mi emzirmeyi beceremiyorum iyice yetersiz görmeye başladım kendimi
Maviay Zuzu88 Benimde öyleydi canim, sen hafif yatar pozisyonda ol, bide makas yöntemini kullan tazyikli gitmiyor o zaman.. Tazyikli gittigi zaman gazda çok oluyor, o yüzden memede ağlıyor bırakıyodur..