Benimde öyle malesef günde 3 kez sağıyorum anca öyle rahat emebiliyor ki yine tıkanıyor. Genzine kaçıyor elim ayağıma dolanıyor. Bizde ağlama yok nefesi gidiyo ağlaması daha iyi bence en azından kendinde olduğunu biliyorsunuz. 50 günlük oldu ne zaman düzene girecek artık çok zor bi durum gerçrkten. Her emzirmede etmediğim dua kalmıyor.ters çevirip sırtına vuruyorum anca kendine geliyor