Bizde 57 günlüğüz, benim de hep tazyikli geliyor, boğazına kaçırıyor. Doktor sağ demişti ama sağdıkça süt üretimi daha da artıyor. Ben kendimce bi yol buldum. Emerken göğsümü sık sık çekiyorum ağzından. Ağzındaki sütü yutunca tekrar veriyorum. Yani mola vere vere emiyoruz.😃Şimdi kendi de öğrendi, arada bi duruyor sonra devam ediyor emmeye😄