Hazal çok doğru yazmışsın canım minicik melek o ya kıyılır mi yazık
Fidashka birdaha tekrar etmezsiniz inşallah tabikide eski hayat gidiyor rahatlık bitiyor ama bin kere şükür milyon kere şükür eski hayatımı hiç özlemiyorum bile iyiki de doğmuş iyiki de bütün günüm onunla geçiyor Allaha binlerce şükür evlat sevgisi tatmak isteyen milyonlarca kişi var bence siz daha Allah in size neler lutfettiginin farkında değilsiniz benim 3 sene olmadı bebeğim her gece ağladığımı bilirim şimdi yatıp kalkıp dua edin ve birdaha asla böyle birşey yapmaya kalkmayin