Fidashka çok sinirleniyorsun seni anlıyorum ama o ne bilsin kızmayı zaten anlasa ağlamaz. Derdini dile getiremediği için ağlıyor. Bende ilk zamanlar çok geriliyordum uykusuzluk destek görememe baktım olmuyor. Sinirlenince başka bir odaya gidip eğer ona bağırırsam daha sonra vicdan azabı çekeceğimi düşünerek vazgeçiyor sakinleşiyordum.
Bir daha bu şekilde yapmayın şiddet kötü birşeydir. Size vurulduğunda nasıl inciniyorsanız, onun daha yetişmemiş ruhuna şimdiden yaralarla doldurmayın