Fidashka Umarim bizi trolluyordursun.Yazik sinirleniyorsan kendine zarar ver git de .O bebegin suçu ne.Ayağina tokat atmak çok normal sarsmışsin onu mu soruyorsun bir de?
Çok çok da uyumamıstır agliyordur bu mu seni sinirlendirdi? Ne bekliyordun bebek yaparken.Yat deyince yatacak kalk deyince kalkacak mı?
Allah islah etsin.