Opol yöntemi nedir acaba? Anadilim Kürtçe eşim Türk. Doğduğu günden beri Kürtçe konuşuyorum. Maşallah erken konuştu 21 aylık şu an ve çok güzel kendini ifade edebiliyor ama Kürtçe :) yanlış mı yaptık acaba Türkçe de konuşsa mıydık diyoruz. Birden fazla dille konuşma ile ilgili bilgilisiniz sizce şimdi Türkçe konuşsak daha doğrusu hem Kürtçe hem Türkçe konuşsak affallar mi acaba? Bu arada keşke ingilizce bilseydim çok şanslısınız :)