Ben de ingilizce ogretmeniyim, oglum suan 21 aylık cogu kelimeyi ingilizce soyluyor.
Ilk dogdugundan bu yana hep flash cardlarla kelime, ingilizce turkce sayi ve sarkilarla ilerledim.
Konusurken her an olmasada ingilizce konusuyorum.
Ben amerika vatandasiyim, oglumun egitimi içinde onu oraya götüreceğim😊