Mucizemsin Ilk aylarda normal yanı cok sulu kaka yapıyolar hangı bezı kullansanız aynısı olacAk prımadan daha ıyı bır bez gormedım 13 aydır kullanıyoruz ne pişik ne sızıntı ama ılk aylar normal.bezle ılgısı yok
biryavuzkusu Deletedmom189 bebeğiniz kaç aylık küçükken kakaları sulu oluyor çoğu zaman geçiyor zıbınına sırtına falan. İlerleyen zamanlarda o kadar geçmiyor. Benim oğlumunda küçükken kakası geçiyordu. Şimdi kaka geçmiyor da çişi bazen geçiyor yamuk falan bağlamışsam. Oda uyurken yani gündüz hiç geçmez
Ecemtt Deletedmom189 5 aydır kullanıyorum prima premium care olanını birkere taşma yapmadı ishalde oldugu oldu 12saat kaldığıda oldu ama taşmadı hiç 😅 Şikayet yazan birsürü kişi var ama övende birsürü kişi var ondan şikayetler pek dikkate alınmıyor gördüğümüz kadarıyla 🤷🏻♀️
Mucizemmmm51 Ecemtt aynen canım bende cok memnunum bezı sikayet edenler de bezı takma sıkıntısı var bence 😄
HeyArnold Deletedmom189 ben premium care kullaniyorum 10 aydır eğer sıvı yaparsa ve hareket halindeyse belinden taşıyor bazen doğal olarak. Kenarlardan hiç olmadı şimdiye kadar. Şikayet edin, dönüş yaptıklarında bilgilendirirseniz sevinirim.
Gamzeli03 Deletedmom189 çok çabuk büyüyor bebekler bence stok yapa daha bende Molfix kullanıyorum daha önce sürekli her yapmasın da mutlaka ya yandan yâda sırtında taşma oluyordu çiş zaten sürekli çıkıyordu arkadaş bim deki bezi kullanıyor onu denedim oda çıkardı yeniden Molfix aldım şükür şimdi iyi hiç çıkmıyor bittikçe alıyorum ben malesef çok iz yapıyor sizde öyle bir sıkıntı olur mu acaba
Arasannesi Deletedmom189 bazen bezlerde paket içerisinde 1-2 fos bez cıkıyor.bende sureklı sleepy kullanıyorum.bebegım gecen hafta ıshal oldugu bir defada bezi belıne kadar doldurdugu halde taşma yapmadı.ama paketi en başta actıgımda 1-2 bez saçma bır sekılde bel kısmından taşırmıstı ve hıc dolu bıle degıldı sadece o kısım dışa gecırıyordu.muhtemelen uretımsel hata yanı sızde bıraz kullanın hepsı aynısını yaparsa sıkayette bulunursunuz
Meltemgunturkun Begonia4 ya onu ben merak ediyorum aktif bebekten farkı nedir? Premium care denedim bi kere aktif bebeğe göre daha küçük geldi Aqua pure denemeye cesaretim olmadı
Mucizemmmm51 Meltemgunturkun prima aktif bebek prima premiun care ye gore kalıbı bıraz kucuk 3 numara aktif bebek oglumun bacakları nı biraz sıkarken 3 numara premiun care da oyle bı sıkıntı yasamadım
Doruk12 Deletedmom189 benim Bi kere sızdırma yaptı o da gevşek bağlamışım bezini ondan oldu 12 saat duruyo full çiş ya da dolu dolu kaka yaptığı zaman bile geçtiğini hiç görmedim bezi büyük de olabilir veya küçük 🤔 ya da gevşektir a
SeverusSnape Deletedmom189 ben birçok bez denedim, en son prima pure kullanmaya başladım. Premium care ve pureda hiç sızıntı yaşamadım, iki ürününden de çok memnun kaldım. Marka değeri yüksek bir firma, şikayette bulunursanız dönüş yapılacaktır.
SedaMeyra Deletedmom189 2 kere yasadim bunu baglama sekliyle ve kızımın beziyl3 oynamasi sonucu olmuş biseymis bidaha yasamadim 17 aydir kullaniyorum
Deletedmom314 Deletedmom189 doğduğundan beri Prima kullanıyorum daha sızdırmadi bu sabah bı baktım baya bı doldurmuş farketmemesim gece mi yaptı sbah mi bilmiyorum ama hiç sizdirmamis 3.5 aylık kızım. Beziniz büyük gelmiş olabilir belki
Deletedmom314 Deletedmom189 siz baya küçük kullaniyosunuz kızım 6 kilo 4 numara Prima kullanıyorum ben
Gizemta Defnedilan34 bide bu çıktı bir üründen memnun olduğunu söyleyince reklamını yapıyor oluyorsun , para veriyolar sana oluyor..