Thanim ben canbebe kullanıyorum 3 no 4 9 kg ama butun 3 nolar bacagında iz yapıyo 1 hafta önce 7300 dü kg su tam bacagının orda 2 bogum var bez takılan yerde simdi kilot bez sparis verdim goon marka nın cıtcıtlısını kullanmıstım cok memnundum 3 no 7 14 kg du galiba umarım buyuk olmaz buyuk olur mu sizce ilk defa kilot bez aldım