Bir tarafta bezden söz ediyoruz bir tarafta bir bebek den.. İkisinin de böyle durumlara yol açabileceği makul. Bez. Sonuçta bez. Bebek sonuçta bebek yediklerinden ictiklerinden fazla süt tuketiminden vs vs kaka durum değişebiliyor. Benim oğlum da sulu yaptığında prima da çıkıyor. Bu bezlerinin incelenmesi gerektigi konusuna yol actigini duşünmüyorum.