Zynpblg canım benim öyle evet aile gibi olduk. Hatta ailelere anlatmadığımız dertlerimizi, mutluluklarımızı burada birbirimize anlatıyoruz.
Zaten mutsuz geçen evlilikten dolayı bu duruma geldim. Sürekli sinir stres hep ne olucam ben endişesi mahvediyor insanı. Karı koca ilişkimiz yok sadece aynı evde durup çocuğumuzla ilgileniyoruz o kadar. Boşanacağımızı ikimizde iyi biliyoruz. Ama onda beş kuruş para yok dükkanlar kapalı. Gitse ev tutamaz, düzen kuramaz. Sonuçta kızımın babası sürünsün istemem. Bir de bu evi satıp paylaşıcaz sanırım ama bu piyasada çok zor satılır. Ortak almıştık ikimizin evi.
Kızım da büyüdü 9 aylık oldu ve 2 aydır kakasını düzenli olarak lazımlığa yapıyor. Çiş ihtiyacı varsa onu da yapıyor, yoksa da bezine. Birkaç gündür alıştırma kilodu giydiriyorum ama onun için henüz erken :) sadece bezsiz giyinsin diye yapıyorum. Planladığım gibi inşallah 1 yaşından sonra hiç bez takmıcam. Varsa instagramdan ekleşebiliriz kullanıcı adım aynı canım.