RundownMom sizinle yazışmak derken çoğul kullandım. Bu postu yorumlayan kişiler olarak sizlerle yazışmak çok iyi geldi.
Acıbadem fulya hastanesine gitmiştim oradaki doktor paxil 20 mg reçete etmişti. İkinci kez başladığında etiler madolyon psikiyatri kliniği var eve yakın diye oraya gittim. Oradaki doktora ilk kez nasıl oluştu ve ne ilaç kullandığımı söylediğimde “en iyi ilacı reçete etmiş, bu hastalık için daha iyisi yok” demişti. Daha evvel 6 ay kullandığım için o kez dozu az geliyormuş günde 2 tane al demişti ve öylelikle 6 ay daha kullandım. Aslında 2 ayda tamamen iyileşiyorum ama tedaviyi tamamlamak için 6 ayı tamamlamıştım. şu anda yine 2 tane içmem gerekiyor 1 tane içiyorum ama yeterli gelmediğini hissediyorum.
Benim endişem şu 1 doz ile başladım, 2 doza çıktı. Şimdi kaç doz gerekiyor bilmiyorum. Demek ki bir arkadaşın da verdiği örnwk gibi mutasyona uğrayan virüs gibi güçlenip yeniden saldırıya geçecek ve sürekli daha ağır ilaçlara başvurmak zorunda kalıcaz. Ben bunu istemiyorum asla inatla 1 tane içiyorum dozu arttırmıyorum ve şu sinirim geçsin onu da hemen kesicem inşallah.